Okan Selvi Kimdir -Okan Selvi Biyografisi


Okan SELVİ hayranları Oyuncunun hayatını merak ediyor olabilir.İşte Okan Selvi web fun farkı ile oyuncunun Biyografisi:

Okan SELVİ 16 şubat 1967 tarihinde Gümüşhane'de doğdu.Aslında içindeki tiyatro sevgisini ve oyunculuk yeteneğini keşfetmesi biraz uzun sürmüştü.Neyse ki günün birinde olması gereken oldu ve kendisini tiyatro sahnelerinde buldu. Uzun yıllar tiyatro oyunculuğu ve tiyatro eğitmenliği yapan Selvi aynı zamanda dizi ve filmlerde de rol almıştır.

Rol aldığı ilk televizyon dizisi "Kaygısızlar"dır. Fakat bizler Selvi'yi "7 Numara"dizisiyle tam olarak tanıma ve izleme imkanı bulduk.2000-2003 yıllarında hepimizin beğeniyle izlediği dizi ne yazık ki son buldu ama Okan Selvi başka dizi ve film projeleriyle ekranlarda kalmayı sürdürdü. Yine bu süre zarfında "Kabare Taksim" kuruldu ve SELVİ Oya Yüce'nin yazıp-yönettiği "Havadan Sudan"adlı kabare oyununu Orta kemancı'da sergilemeye başladı.

Aynı oyunu ülkenin birçok il ve ilçesinde sergilemeyi sürdürdü. 7 Numara'nın ardından "Kısa Devre", "Ters Köşe" ve "Üvey Aile" gibi dizilerde izlediğimiz Selvi'nin aynı zamanda rol aldığı sinema filmleri de vardır.Örnek olarak ; "Kayıp Cennet İnsanları","Büyü" ve "46 Numara"'yı gösterebiliriz.

Okan SELVİ tiyatro hayatına halen İstanbul / Kartal'da bulunan 55 Kişilik cep sahnesi olan " İstanbul Tiyatora Kumpanyası "'nda çeşitli görev ve sorumluluklarla devam etmektedir.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

SLM OKAN ABİ.BEN ERKAN.17 YAŞINDA,ÇOK BAŞARILI BİR ANADOLU LİSESİ YABANCI DİL BÖLÜMÜ ÖĞRENCİSİYİM.SÜLEYMAN DEMİREL ANADOLU LİSESİ'NDE ÖĞRENİM GÖRMEKTEYİM.Dörtyol/HATAY'DAN YAZIYORUM.İNGİLİZCE VE ALMANCA BİLİYORUM.YABANCI DİL ÖĞRENMEYİ SEVDİĞİM İÇİN BU BÖLÜMÜ TERCİH ETTİM.OKAN ABİ BEN OYUNCU OLMAK İSTİYORUM.EN BÜYÜK TUTKUM OYUNCU OLMAK.VE BU KONUDA GERÇEKTEN ÇOK YETENEKLİYİM.ARKADAŞLARIM VE AKRABALARIM DA BU YETENEĞİMİN FARKINDALAR.MUTLAKA OYUNCU OLMAM GEREKTİĞİNİ SÖYLÜYORLAR.OKAN ABİ YAŞADIĞIM YERDE BU TÜR ETKİNLİKLER İÇİN BAŞVURULACAK YERLER OLMADIĞI İÇİN SESİMİ KİMSEYE DUYURAMIYORUM.BU YÜZDEN SANA YAZIYORUM.AYRICA EN SEVDİĞİM OYUNCULAR BATUHAN KARACAKAYA,HAZAL KAYA,OKAN SELVİ,ERKAN PETEKKAYA,TÜRKAN ŞORAY VE BİNNUR KAYA...OKAN ABİ LÜTFEN BANA BU KONUDA YARDIMCI OL.KEŞFEDİLMEYİ BEKLİYORUM.LÜTFEN BANA BU KONUDA YARDIM ET!!!AYRICA SİTENİ DE ÇOK BEĞENDİM OKAN ABİ.msn adresim:erko_fb95@hotmail.com

hg63 dedi ki...

mrb okan abi ben istanbulda üniversite okuyorum.Ben sizi ilkin 7 numaradan tanıdım ve çok beğendim Gerçekte böyle bir yaşantı olması imkansız gibi gözüküyor.Asılında sizi kıskanıyorum keşke benim de böyle bir yaşantım olsayda diyorum kendime hem de defalarca. diziyi bittirmeme rağmen bir çok sahnesini tekrar izliyorum özellikle sizin ve armağan ablanın ve gerçekten birbirinize çok yakışıyorsunuz... lütfen bu duygularımı hoş görün ... sizden bir isteğim olacak sizi görebilir miyim 2-3 aya kadar istanbuldayım ... sizi çok seven bir kardeşiniz mesajınız dört gözle bekliyorum...

MUSTAFA DERİNGÖZ dedi ki...

okan abi ben yedi numarayı çok seviyorum haydarı da bir o kadar çook seviyorum.dedim herhalde 7 numaradan sonra okan başka dizilerde oynamıyor herhalde. sonra sizi halil ibrahim sofrasında gördüm.şöyle dikkatlice baktımda sizsinz çok duygulandım.çokta üzüldüm saçlarınız dökülmüş.:)neyse görüşmek dileyile tuba erdemide çok seviyorum ama ulaşamıyorum sitesi felanda yok herhalde google bakıyorum bulamıyorum

metin dedi ki...

okan abi sizden tek isteğim 7 numarayı tekrar hayata geçirmeniz neolur aynı kaldığı yerden aynı kadro ile tekrar edin şu diziye yada enazından daha mutlu bir son olsun 92. bölümden sonra lütfen

Adsız dedi ki...

merhaba.7 numarayı tekrarlardan tekrar izliyorum :)bu dizi yine çekilmeli diye düşünüyorum ve oyunculara,oya yüce'ye ulaşayım derken sizi buldum.Anketinizi de gördüm.Efsane ve öyle kalmalı kısmına kısmen katılıyorum :) çünkü kaldığı yerden değil bir 5 yıl veya 10 yıl sonra diye başlayabilir. Aynı ekibi aynı ruh ve mimikler haliyle değişen şartlar ve hayatlar olarak yine bir arada neşeli,seviyeli,hayatın doğallığıyla karşımızda görmek çok güzel olur diye düşünüyorum.İnşallah oyuncu arkadaşlarınızla görüşüp tekrar kritik edersiniz.

Unknown dedi ki...

selamun aleyküm 7 numaraya bu kadar taleb varken nasılda tekrar cekmezler aklım ermiyor yeniden çekilse tutulacagına eminim..izmirden tüm illere selam olsun ALLAHA emanet olun

Unknown dedi ki...

selamun aleyküm 7 numaraya bu kadar taleb varken nasılda tekrar cekmezler aklım ermiyor yeniden çekilse tutulacagına eminim..izmirden tüm illere selam olsun ALLAHA emanet olun

Unknown dedi ki...

Seni ekranlarda göremediğime çok üzülüyorum

Unknown dedi ki...

Seni ekranlarda göremediğime çok üzülüyorum

Unknown dedi ki...

Seni ekranlarda göremediğime çok üzülüyorum

Unknown dedi ki...

Seni ekranlarda göremediğime çok üzülüyorum

Unknown dedi ki...

7numara sizlerinde bildiği gibi asla unutulacak bir dizi değil. Ozamanın bütçesi ve belki alınan ücretler şuanda alınanlardan çok farklıda olsa bu dizi artık bir fenomen oldu artık. 75. bölüm son olarak çekildi ama 92'ye kadar devam etti. Oya hanımdan sonrada kalite hiç ama hiç düşmedi. Şu an olmasını çok istiyoruz ve akıllı bir yapımcı mutlaka bu konuya el atacaktır. Yeterki akıllıca davransın. Fakat neden 92'de bitti madem bir devam kararı var. Keşke 4 ve 5. sezonlara kadar gitseydi. Ben şundan çok eminim zaman geçsede orada oynayan neredeyse tüm oyuncular aslında bu diziyi çekmek isterler ki ters köşe yine bu kadronun ürünüydü. Demek ki beraberlik var o halde halka açıklanmayan bazı sebepler veya dizideki oyuncuların herkesle paylaşamayacağı bazı sorunlar bir araya getirmedi. Zaman aslında çok geç değil hemde hiç bir şey için o halde neden tekrardan bir araya gelemeyesiniz. Unutmayın seyirciler yıllar geçsede hep sizi trtde çıkmanızı bekleyecekler. Çünkü temizlik saflık dayanışma şu an kaybolan komşuluk ve birbirini gözetme duygusu kaybolmuşken ve cep telefonu vs hayatımzıa henüz girmemişken ve ifadesi mümkün olmayan sıcaklığı içinde barındıranbu dizide bu öğelerle kendimizi bulduk. Sizler hep böyle olarak kalacaksınız